Chliv

Ti, kdo jsou dostatečně finančně zajištěni, jsou na tom v každém ohledu lépe než ti, jimž se peněz nedostává. A nezdá se, že by tomu mohlo být někdy jinak.

Jak správně nastavit SEO u vašeho e-shopu?

Jak vůbec funguje takové SEO u internetových obchodů?

Je to vlastně způsob, jak dosáhnout vyšší návštěvnosti u vašeho webu, tak, že vaše stránky budou více viditelné na stránkách vyhledávačů. To vlastně znamená, že se budou ukazovat na vyšších pozicích. Pokud hledáte nějaký produkt a zadáte si klíčová slova, která se k němu pojí do vyhledávače, taky obvykle kliknete na jeden z prvních pár výsledků, které vám vyhledávač nabídne. Dělá to tak většina z nás. Proto samozřejmě chceme, aby se naše webové stránky umisťovali co nejvýše.

nakupování

Aby se vaše stránky ukazovali na co nejvyšších příčkách, musíte nastavit své stránky tak, aby byly optimalizovány pro jednotlivé internetové vyhledávače. S tím souvisí klíčová slova, technické nastavení nebo třeba to, zda je váš web optimalizovaný pro mobilní telefony. To všechno má dopad na to, zda můžete říct, že je SEO u vašich stránek správně nastavené.

Na co se musíte soustředit, pokud chcete tvořit dobré SEO?

Je toho hodně. SEO je hodně kompletní oblast, která zahrnuje spoustu faktorů, na které je třeba si dát pozor, aby byly vaše stránky v tomto ohledu vážně perfektní. Měli byste se zaměřit například na vyhledávací výrazy, skrze které chcete, aby vás uživatelé internetu nalezly. Tyto výrazy jsou obsaženy například v URL adrese, záhlaví, samotném obsahu webu nebo názvu webu. Zaměřte se také na technickou stránku svého webu. To zahrnuje třeba optimalizaci pro mobilní telefony, HTTPS, rychlost webové stránky a podobné věci.

kreditka

Díky Google statistikám můžete i sledovat nejrůznější statistiky. Například to, kolik času strávili návštěvníci na vašich stránkách, jak dlouho se stránky načítali a podobně. SEO a jeho nastavení se také odvíjí od toho, na jaké platformě svůj e-shop provozujete. Existují ale optimalizace, které jsou přímo specifické pro jednotlivé platformy, například SEO Drupal nebo SEO Fastcentrik.